ملت وفادار

جبهه معارض همواره این گفته پوشالی را جار می‌زند و چاشنی همه تحلیل‌های خود می‌کند که مردم به‌ویژه نسل جوان از انقلاب و نظام اسلامی فاصله گرفته‌اند.

ملت وفادار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» داود مهدوی زادگان در کانال خود در ایتا مطلبی را با عنوان ملت وفادار منتشر کرد: جبهه معارض همواره این گفته پوشالی را جار می‌زند و چاشنی همه تحلیل‌های خود می‌کند که مردم به‌ویژه نسل جوان از انقلاب و نظام اسلامی فاصله گرفته‌اند. آنها این حرف تهی از واقعیت را در انتخابات ۱۴۰۰ خیلی تبلیغ کردند.

در اغتشاشات سال گذشته هم خیلی سعی کردند این معنا را القا کنند. اکنون هم در آستانه وقوع مشارکتی قوی و واقعی در انتخابات پیش رو، همین حرف پوشالی را طرح می‌کنند.

لکن اگر واقعیت این است که جبهه مخالف و معاند و معارض می‌گوید، چگونه است که همین مردم جدا شده از نظام را ترور می‌کنند و به شهادت می‌رسانند و از ریخته‌شدن خون مردم بی‌گناه ابراز خوشحالی می‌کنند.

مسلماً جبهه معاند که مدافع انقلاب و نظام نشده است بلکه مردم انقلابی‌تر و وفادارتر به نظام اسلامی شده‌اند که اینگونه آماج کینه‌توزی و خصومت ورزی دشمنان و بدخواهان می‌شوند.

آری، ملت ایران راه خود را که همان پشتیبانی از ولایت‌فقیه و تداوم راه امام راحل ره است، انتخاب کرده که اینچنین مورد کینه‌توزی و خشونت‌ورزی قرار می‌گیرد. دشمن از وفاداری ملت در خشم و عصبانیت است. پس مرده باد این خشم و نفرت شیطانی.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه