آیت الله فلاحتی در جمع روسای دانشگاه های گیلان:

نقش پدرانه مدیران نباید فراموش شود/ تحلیل و نگاه رهبری فصل الخطاب است/ باید صدای معترضان را به صورت چهره به چهره شنید

نماینده ولی فقیه در گیلان با توجه به پشت صحنه حوادث اخیر در بدبین سازی مردم نسبت به مدیران، گفت: نقش پدرانه مدیران از خرد تا کلان نباید فراموش شود این در حالی است که در برخی تحلیلگران با خودزنی مواجه هستیم که اگر معتقد به نظام ولایی هستیم، ولی امر به مثابه کعبه بوده و تحلیل و نگاه رهبری فصل الخطاب است، لذا برای اتحاد باید تسلیم اوامر ایشان باشیم.

نقش پدرانه مدیران نباید فراموش شود/ تحلیل و نگاه رهبری فصل الخطاب است/ باید صدای معترضان را به صورت چهره به چهره شنید

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در بین اساتید و روسای دانشگاه های استان به جنگ بر سر عقیده در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: از روز نخست تاکنون به علت ماورایی بودن و تقیدهایی که عقیده با خودش به دنبال دارد جنگ و اختلاف در میان بوده است.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و بیان اینکه این اتفاقات تهدید چندانی برای کشور نخواهد بود، تصریح کرد: دشمن در این زمان از تجربه اغتشاشات گذشته به جمع بندی سیاست های به کار گرفته اش پرداخت تا اینجا که به یک جنگ ترکیبی با جریان سازی رسانه ای و میدانی رسیده که در این راستا، پنج رسانه معاند با هزینه های هنگفت ۲۰۰ میلیارد دلار ماهانه به جریان سازی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تصریح کرد: در کل کشور این جمعیت شاید حدود ۴۰۰ هزار و کمتر از یک میلیون نفر باشند که اکثر این افراد در میدان گوش شنوا ندارند و غافل هستند و پشت صحنه این حوادث، مواجب بگیران هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی دشمن، انفصال نسلی در جامعه ما رخ داده است، گفت: دشمن با ایجاد چند تفکر به پی ریزی حوادث پرداخت و تغییر حکومت، ایجاد ول انگاری و مایوس سازی در بین جوانان، رشد سیاه نمایی و بدبینی نسبت به مسئولان از این موارد است.

امام جمعه رشت در این راستا به ارائه راهکار پرداخت و گفت: با توجه به پشت صحنه مشاهده شده در این حوادث با بدبین سازی مردم نسبت به مدیران، نقش پدرانه مدیران از خرد تا کلان نباید فراموش شود این در حالی است که در برخی تحلیلگران با خودزنی مواجه هستیم که اگر معتقد به نظام ولایی هستیم، ولی امر به مثابه کعبه است لذا برای اتحاد باید تسلیم اوامر ایشان باشیم.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه تجزیه، تحلیل و نگاه رهبری باید فصل الخطاب همگان باشد بیان کرد: رهبری هیچ وقت در بیانات به خودزنی نمی پردازد و به کسی تاخت و تاز نمی کند لذا در عین دیدن و پوشش معایب و‌ نواقص از خودزنی بپرهیزیم.

وی با بیان اینکه دنیا به این باور رسیده که این نسل با بالندگی به سرعت کشور را در ردیف قدرت های بزرگ جهانی قرار می دهد، بیان کرد: دشمن در این راستا به ایجاد بی میلی در قشر جوان نسبت به دانش اقدام می کند، موفقیت های علمی کشور در علوم و فناوری، موشک سازی، محیط زیست، طب، زراعت، سدسازی و عضویت در پیمان شانگهای مسائلی است که باید به نسل جوان در این راستا تبیین و منتقل شود.

ضرورت شنیدن صدای معترضان به صورت چهره به چهره

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در این عرصه باید به صورت چهره به چهره به اعتراضات گوش دهیم، تصریح کرد: باید زیر بنایی کار کنیم و در راه تلاش برای تقویت علم به افزایش بینش سیاسی، اجتماعی کمک کنیم چون یک شخص آگاه از مسائل مختلف، افق را می بیند و هیچ گاه دچار انحراف نخواهد شد.

تاکید بر وفاق عملی مدیران فارغ از زد و بند های سیاسی

فلاحتی با اشاره به اهمیت عرصه جهاد تبیین در جایگاه های مختلف بیان کرد: باید در عرصه آموزش و پرورش، میدان را برای اساتیدی که دغدغه مند و اهل مطالعه و دلسوز و انقلابی هستند پرورش دهیم و‌ آنان را وارد میدان کنیم.

وی به وفاق عملی میان مدیران فارغ از زد و بند های سیاسی اشاره کرد و گفت: دست به تخریب مدیران سیاسی نباید بزنیم چون این افراد با وجود هرگونه ضعف عملکردی منتخب مردم و حاکمان سیاسی ملت هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه