عامل تیراندازی در لاهیجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

عامل تیراندازی در لاهیجان دستگیر شد

به گزارش ۸دی،سرهنگ حمید محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای اطراف شهرستان لاهیجان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک نفر به علت اختلافات شخصی با اسلحه شکاری به سمت یکی از اهالی روستا تیراندازی و پس از زخمی کردن او از محل متواری شده است.

سرهنگ محمدی‌نسب با اشاره به انتقال فرد مجروح به بیمارستان بیان کرد: با اقدامات فنی متهم ۳۲ ساله این پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی در پایان با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه