رئیس سازمان چای کشور:

۳۵ میلیون تومان تسهیلات بهزراعی باغات چای پرداخت می‌شود

رئیس سازمان چای کشور کل با بیان اینکه تسهیلات احیا و بهزراعی باغات چای به ازای هر هکتار تا ۳۵ میلیون تومان و چهار درصد است، گفت: باغداران چای می توانند از هم اکنون تا اسفندماه جهت ثبت نام اقدام کنند.

۳۵ میلیون تومان تسهیلات بهزراعی باغات چای پرداخت می‌شود

به گزارش ۸دی،حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور با اشاره به پایان خرید برگ سبز چای از چایکاران، اظهار کرد: امسال خرید برگ سبز چای با توجه به ضرورتی که وجود داشت ۱۰ روز تمدید شد و تا ۱۰ آبان ادامه داشت.

وی با بیان اینکه طی مدت مذکور بالغ بر ۱۱۶ هزار و ۳۱۶ تن برگ سبز از چایکاران گیلان و مازندران خریداری شد، تصریح کرد: ۵۰.۵ درصد برگ سبز خریداری شده درجه یک و ۴۹.۵ درصد درجه دو است.

رئیس سازمان چای کشور کل ارزش برگ سبز چای خریداری شده را بالغ بر ۹۴۹ میلیارد تومان دانست و افزود: تاکنون ۷۷۶ میلیارد تومان معادل ۸۳ درصد از مطالبات چایکاران را پرداخت کردیم و به مرور زمان مابقی مطالبات به حسابشان واریز می شود.

جهانساز از آغاز ثبت نام چایکاران برای دریافت تسهیلات بهزراعی خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر تسهیلات بهزراعی، سرمایه در گردش برای چایکاران به ازای هر هکتار چهار میلیون تومان در نظر گرفتیم که در طول سال پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات احیا و بهزراعی باغات چای به ازای هر هکتار تا ۳۵ میلیون تومان و چهار درصد است، گفت: باغداران چای می توانند از هم اکنون تا اسفندماه با مراجعه به مدیریت های ۱۰گانه سازمان چای در شهرستان ها جهت ثبت نام اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه