در کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان مطرح شد؛

مدیران گیلانی باید در جلب رضایتمندی مردم گام بردارند

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: اعضای شورای رشت باید بر عملکرد شهردار و مدیران شهری نظارت مستمر داشته و بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی و بر پایه خرد جمعی در راستای عمران و آبادی شهر گام بردارند.

مدیران گیلانی باید در جلب رضایتمندی مردم گام بردارند

به گزارش ۸دی، کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر رشت و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان چهارشنبه (۱۱ آبان ۱۴۰۱) برگزار شد.

حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تاکید بر اینکه مردم حقوقی دارند که مدیران شهری باید در راستای تحقق آن تلاش نمایند اظهار کرد: حق شهروندان است که هر روز سیمای شهر را زیبا ببینند.

وی با اشاره به اینکه حل معضل زباله سراوان از مهم ترین اولویت های شهرداری می باشد، افزود: تفکیک زباله از مبدا هنوز به درستی در شهرستان رشت انجام نمی شود و علی رغم تاکیدات مکرر، اقدامات موثری در این راستا صورت نگرفته است.

رئیس شورای قضایی استان ساماندهی دو رودخانه گوهر رود و زرجوب را نیز از دیگر اولویت های شهری مطرح نمود و گفت: مدیران شهری باید در جلب رضایتمندی مردم، توانایی ها و داشته های خود را بیش از پیش عرضه نمایند.

این مقام مسئول در پایان بر شان نظارتی شورا تاکید کرده و خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید بر عملکرد شهردار و مدیران شهری نظارت مستمر داشته و بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی و بر پایه خرد جمعی در راستای عمران و آبادی شهر گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه