راه اندازی جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج با هدف انتقال دستاوردها و مهارت آموزی در رشت

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج در رشت گفت: در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می‌شود دستاوردهای پایگاه‌های بسیج ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق این پایگاه‌ها می‌باشد.

راه اندازی جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج با هدف انتقال دستاوردها و مهارت آموزی در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ الیاس کوثری در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج در کانون بسیج جوانان رشت در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه و بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند، اظهار کرد: بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه عرصه‌ها در کنار مردم و انقلاب بوده و در این مدت از هیچ تلاشی در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه اسوه بسیج در استان گیلان گفت: در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می‌شود دستاوردهای پایگاه‌های بسیج ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق این پایگاه‌ها می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ادامه‌دار بودن برپایی نمایشگاه‌های اسوه بسیج در این استان بیان کرد: استکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهد لذا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند مردم و نسل جدید را با ظرفیت پایگاه مقاومت آشنا کند.

کوثری، دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت در عرصه‌های مختلف را ّقابل تامل دانست و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در طی ۴۴ سال گذشته دستاوردهای بسبار زیادی در عرصه‌های مختلف داشتند که در نمایشگاه اسوه بسیج در رشت هم محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه های صالحین و غیره به نمایش گذاشته شد‌ه است.

وی از شرکت ۵۳ پایگاه نمونه مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بر اساس آمار و از بین تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج در مجموع ۵۳ غرفه و پایگاه برتر از ۱۹ نواحی شامل ۲۸ غرفه برادر و ۲۵ غرفه خواهر شرکت کردند که در پایان ۶ پایگاه برتر معرفی و در نمایشگاه اسوه بسیج در کشور که در هفته بسیج برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه