جنایت تروریستی داعش بر موج اغتشاشات رقم خورد

فرمانده سپاه قدس گیلان در پی حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز و شهادت چند تن از هموطنان پیام تسلیتی صادرکرد. در بخشی از این پیام آمده است: نباید فراموش کرد این جنایت تروریستی بر موج اغتشاشات سوار بود و نشان داد طیف وسیع دشمن از معاندین داخل و خارج تا آمریکا و انگلیس و داعش همه و همه تمام توان خویش را برای از بین بردن ایران و انقلاب اسلامی بکار گرفته اند.

جنایت تروریستی داعش بر موج اغتشاشات رقم خورد

به گزارش هشت دی، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ و شهادت چند تن از هموطنان پیام تسلیتی صادرکرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛
جریان جهل و تکفیر با حمایت و راهبری استکبار جهانی باردیگر جنایت تازه‌ای رقم زد، و جمعی از مؤمنان نماز‌گزار را به خاک و خون کشید.

دشمنان ما می دانند مردمی که مرام امام حسین(ع) را اختیار کردند و سر تسلیم دربرابر ظالمان فرود نیاورده و از کشته شدن باکی ندارند چرا که شهادت بالاترین درجه زندگانی دنیا وآخرت آنان است.

نباید فراموش کرد این جنایت تروریستی بر موج اغتشاشات سوار بود و نشان داد طیف وسیع دشمن از معاندین داخل و خارج تا آمریکا و انگلیس و داعش همه و همه تمام توان خویش را برای از بین بردن ایران، نظام و انقلاب اسلامی بکار گرفته اند.

لذا این مزدوران بی وطن باید خشم رزمندگان اسلام را دریابند وضرب وشصت آنان را دریافت کنند که انشاالله خشم پروردگار توسط سربازان امام زمان (عج) برسرشان فرود خواهد آمد.
این عمل جنایتکارانه دست آمریکا ونوکر سرسپرده اش آل سعود خائن رابیش از پیش بر ملا ساخت وبغض وکینه آنان در شکست هایشان را درمنطقه آشکار کرد.

اینجانب مراتب تسلیت خود را به مقام معظم رهبری مدظله العالی ،علما ، و خانواده های داغدار وصبور این عزیزان و مردم شریف استان فارس اعلام می دارم.

خداوند روح شهدای عزیزمان را در شهر شیراز قرین سعادت اخروی گرداند و به مجروحان ومصدومان شفای عاجل عنایت کند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه