تسلیت پوتین به رئیسی در پی حمله تروریستی در شاهچراغ

طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور این کشور ضمن ابراز همدردی و تسلیت به همتای ایرانی در پی حمله تروریستی در شیراز، برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم اعلام امادگی کرد.

تسلیت پوتین به رئیسی در پی حمله تروریستی در شاهچراغ

به گزارش ۸دی،کرملین اعلام کرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در پی حادثه تروریستی در شیراز با «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، رئیس‌جمهور روسیه ضمن تسلیت و ابراز همدردی، آمادگی کشورش برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم را مورد تایید قرار داد.

طبق این گزارش، پوتین در پیامی تلگرامی اعلام کرد: لطفا تسلیت صمیمانه من را به خاطر عواقب غم‌انگیز اقدام ترویستی انجام شده در شیراز بپذیرید. مایلم آمادگی طرف روس برای تقویت بیشتر همکاری با شرکای ایرانی در جهت ضد تروریستی را تایید کنم.

پوتین خاطرنشان کرد که تصور جنایتی بدتر از قتل غیرنظامیان–شامل کودک و زن–داخل دیوارهای یک زیارتگاه دشوار است. وی افزود تروریسم نه تنها قوانین، بلکه هنجارهای اخلاقیات انسانی را نقض می‌کند. رئیس‌جمهور روسیه در پایان این پیام، ضمن ابراز همدردی و حمایت از خانواده‌های قربانیان، برای همه مجروحان این حادثه تروریستی آرزوی بهبودی سریع کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه