پیام قدردانی آیت الله رمضانی از مردم غیرتمند گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی از حضور غیرتمندانه مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر در استان گیلان قدردانی کرد.

پیام قدردانی آیت الله رمضانی از مردم غیرتمند گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر

به گزارش ۸دی، آیت الله رضا رمضانی دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور غیرتمندانه مردم گیلان در محکومیت اغتشاشات اخیر در استان گیلان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غیرتمندانه مردم گیلان در محکومیت عده ای قلیل ازعوامل فریب خورده اغتشاشگر، هنجار شکن، توهین کننده به مقدسات و آتش زدن مساجد، اموال عمومی، خودروهای امدادی و اماکن کسبه و خدماتی، موجب افتخار و مایه قوت نظام اسلامیست که همواره براین موهبت شاکر بوده و در دفتر باقیات صالحاتشان محفوظ و منظور خواهد شد.

در این میان حضور مقتدرانه نیروهای انتظامی، بسیج و همیاران پلیس که جان برکف در میدان آشوب به ایستادگی در مقابل هنجارشکنان پرداختند و چون همیشه در خط مقدم حفظ امینیت، خدمتگزار کشور و مردم بودند، قابل تحسین بوده و نباید مغفول بماند.

بی گمان رهبری معظم انقلاب با وفاداری این مردم غیور، آینده کشور را روشن و شرایط نظام را در تامین نظرات مردم مهیاتر می بینند.

همین مردم حاضر در صحنه، همواره صف خود در اعتراض به کاستی ها و مشکلات جامعه از صفوف آشوبگران جدا دیده و مطالبات خود را به اَشکال مختلف و متعارف اعلام می کنند و از مسئولین می خواهند شرایط را به گونه ای مدیریت کنند تا ضمن تامین رضایت نسبی جامعه، زمینه توطئه و فتنه را از دشمن بگیرند.

اینجانب ضمن قدردانی از هوشیاری و حضور بموقع مردم گیلان در سطح خیابان های استان و نمایش اقتدار و وفاداری که در قاب شبکه های سراسری بارها مورد استناد قرارگرفت بار دیگر توجه مسئولان را به حل جهادی مشکلات مردم و رفع دغدغه های موجود استان معطوف میدارم.

رضا رمضانی
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه