استاد دانشگاه در گفتگو با ۸دی:

دشمن از یک شکاف جزئی جهت تفرقه بهره می برد/ نجات کشور در پرهیز از گرایش های چپ و راست است

حجت الاسلام عطایی استاد دانشگاه گیلان خطاب به سیاستمداران و تئوریسین های کشور در تمامی حوزه ها، گفت: اگر از گرایش های چپ و راست فاصله بگیریم از هرجایی که کشور دچار آسیب شده است احیا خواهد شد.

دشمن از یک شکاف جزئی جهت تفرقه بهره می برد/ نجات کشور در پرهیز از گرایش های چپ و راست است

حجت الاسلام عطایی در گفت و گو با خبرنگار هشت دی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در جامعه، اظهار کرد: طبق دستورات قرآن کریم و رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) بیش از اینکه بر طبل تفرقه بکوبیم باید وحدت را محور قرار دهیم.

وی افزود: دشمن از یک شکاف جزئی جهت تفرقه بهره می برد در حالی که اصول و مبانی دین در بین تشیع و اهل سنت یکی است.

وی با استناد به کلام رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی نهالی بود که امروز به درخت تناوری تبدیل شده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در اسلام ناب دارد که به اندازه ۱۴۰۰ سال از ابتدای امر تا امروز با شعار “نه شرقی و نه غربی” که در نهاد و بطن دین وجود داشته فارغ از هرگونه گرایش و انحراف به غرب و شرق و مستقل در طول تاریخ ایستادگی و مقاومت کرده است که شاهد موفقیت های بزرگی را در این راستا بوده ایم.

این استاد دانشگاه خطاب به سیاستمداران و تئوریسین های کشور در تمامی حوزه ها اظهار کرد: اگر از گرایش های چپ و راست فاصله بگیریم از هرجایی که کشور دچار آسیب شده است احیا خواهد شد مانند مدیریت ها و طرح های اقتصادی لیبرالی که طبق اصل ۴۴ با سپردن مالکیت ها به دست عموم، این کشور احیا و مردم راضی خواهند شد و این شعار “نه شرقی نه غربی” را باید در عمل ثابت کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه