قایقرانان گیلانی در مسابقات آب‌های آرام پسران المپیاد استعداد‌های برتر درخشیدند

ورزشکاران گیلانی، محمد یاسین نقوی، ابوالفضل جنتی، امیر حسین شیرزاد، عرشیا اقلیمی و رضا عظمی از گیلان در المپیاد استعداد‌های برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور یک مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز گرفتند.

قایقرانان گیلانی در مسابقات آب‌های آرام پسران المپیاد استعداد‌های برتر درخشیدند

به گزارش ۸دی،در المپیاد استعداد‌های برتر رشته آب‌های آرام پسران کشور که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد محمد یاسین نقوی از گیلان در بخش کایاک ۵۰۰ متر با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۸ ثانیه و ۴۲ صدم ثانیه به مقام نخست رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر الف ابوالفضل جنتی با زمان ۴۸ ثانیه و ۳۰ صدم ثانیه بعد از ورزشکاری از مازندران در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست یافت.

در کایاک ۲۰۰ متر ب امیر حسین شیرزاد با زمان ۵۵ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه بعد از ورزشکاری از هرمزگان به مقام دوم دست یافت و صاحب مدال نقره شد.

در کانوی ۵۰۰ متر گروه الف عرشیا اقلیمی با زمان ۲ دقیقه و ۴۲ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه بعد از قایقرانی از مازندران به مقام نائب قهرمانی رسید و مدال نقره بر گردن آویخت.

در کایاک ۵۰۰ متر گروه سنی ب رضا عظمی دیگر پاروزن گیلانی با زمان ۲ دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه بعد از شرکت کنندگانی از تهران و بوشهر در رده سوم ایستاد و برنز گرفت.

المپیاد استعداد‌های برتر قایقرانی رشته آب‌های آرام پسران با حضور ورزشکاران ۲۱ استان در دریاچه آزادی برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه