شمشیرباز ملی‌پوش گیلانی در گفتگو با هشت‌دی:

هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی است

عضو تیم ملی ایران در رشته شمشیربازی و اسلحه سابر با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو چین، گفت: برای کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

هدفم قهرمانی در مسابقات آسیایی است

محمد رهبری در گفتگو با خبرنگار هشت‌دی با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: تیم ملی کشورمان هفته آینده به این مسابقات اعزام خواهد شد.

عضو تیم ملی ایران در رشته شمشیربازی و اسلحه سابر با بیان اینکه این بازی‌ها هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و از همین رو اهمیت ویژه‌ای برای کشورهای شرکت کننده در آن خواهد داشت، افزود: از آنجایی که این مسابقات به صورت هماهنگ بین تمام ورزش‌ها برگزار می شود و نتایج به‌دست آمده و جدول رنگ‌ها بسته به مدالی که گرفته می‌شود جدول همه کشورها را تغییر می‌دهد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی تصریح کرد: کسب نتایج در این دوره از مسابقات سطح آمادگی هر کشوری را در رشته مدنظر مشخص می‌کند.

شمشیرباز کشورمان با اشاره به اینکه وی تاکنون دو دوره در این مسابقات شرکت کرده است، ادامه داد: این سومین بار است که عازم این مسابقات هستم و امیدوارم بتوانم حداقل دو نقره به دست آورده در دوره های قبل را مجدداً تکرار کنم.

رهبری سطح آمادگی خود و سایر ورزشکاران کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با تمرین و برنامه‌ریزی و تلاش ورزشکاران و مربیان توانستیم به آمادگی مدنظر برسیم و امیدوارم نتایج خوبی نیز کسب کنیم.

وی با بیان اینکه من برای کسب مدال طلا در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنم، تاکید کرد: هدف اصلی من کسب مدال طلا و قهرمانی است اما نتایج بستگی به عوامل مختلفی دارد اما امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه