مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

استعدادیابی ورزشکاران بهترین شیوه برای کمک به توسعه ورزش قهرمانی است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: با برگزاری دوره های متعدد آموزشی در رشته های مختلف ورزشی و نیز بهره مندی از امکانات پایگاه قهرمانی و دانش مربیان ورزشی در راستای شناسایی استعدادهای ورزشی گیلان گام های موثری برداشته ایم .

استعدادیابی ورزشکاران بهترین شیوه برای کمک به توسعه ورزش قهرمانی است

به گزارش ۸دی،جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان راهبرد و سیاست های اخیر وزرات ورزش در برگزاری جام پرچم را حایز اهمیت ارزیابی کرد و گفت: استفاده از همه ی ظرفیت ورزش استان در روستاها که از امکانات کمی برخوردارند یکی از موثرترین راهکارها در شناسایی استعدادهای ورزشی بوده که این کار ارزشمند را با تلفیق و کمک گرفتن از امکانات آموزشی مرکز استان قادر خواهیم بود ظرفیت ورزش قهرمانی را به سطح مطلوبی ارتقا دهیم.

وی با تاکید برساماندهی شیوه کارکرد هیات های ورزشی در شناسایی استعدادهای بالقوه ورزشی، از مهمترین راهکار توسعه ورزش و بویژه ورزش قهرمانی که قله ی فعالیت یک هیات خواهد بود سخن گفت و افزود: با نشست های تخصصی و بهبود فرایند های آموزشی میتوانیم در شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی نقش ارزنده ای ایفا کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه از برپایی هزاران دوره آموزشی و استعداد یابی در رشته های مختلف ورزشی استان گفت و خاطرنشان کرد: درفصل تابستان اغلب هیات های ورزشی استان با استفاده از مربیان کارآزموده هزاران دوره آموزشی تئوری و عملی را برگزار کرده اند که البته همواره شناسایی استعدادهای ورزشی در اولویت بوده است.

آرمان آغاز سال تحصیلی را یک مزیت برجسته در همکاری تنگاتنگ دو وزارتخانه ورزش و آموزش و پرورش ارزیابی کرد و گفت: با کمک مربیان دانش آموخته تربیت بدنی، آموزش و پرورش و نیزمعرفی استعدادهای ورزشی به پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان میتوانیم در بهبود فرایندهای آموزشی نونهالان ورزشکار که پایه گذار ورزش قهرمانی خواهند بود اقدام های اساسی صورت دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه