سه نفر از عوامل هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در رشت بازداشت شدند

سه نفر از عوامل بومی و غیر بومی هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند.

سه نفر از عوامل هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در رشت بازداشت شدند

به گزارش هشت دی، سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان در اطلاعیه ای از شناسایی و بازداشت سه نفر از عوامل ضرب و شتم و هتک حرمت به یک بانوی محجبه در پارک ملت رشت خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی هتک حرمت و ضرب و شتم یک بانوی محجبه در پارک ملت شهر رشت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان سه نفر از عوامل غیر بومی و بومی این اتفاق ناخوشایند را شناسایی و دستگیر کردند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط دو زن غیر بومی و یک مرد اهل شهر رشت که ضمن ضرب و شتم سعی در برداشتن چادر از سر این بانو را داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: مردم غیور گیلان می توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با شماره ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه ) اطلاع رسانی نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
حرکت زشتی بود. اما این سندرم محدودیت همدلی را کسانی ایجاد کردند که باعث دو قطبی در جامعه شدند.نمونه واضح آن بقول خودش دکترینال عباسی و همفکرانش..... 📽 انقلابی بودن فقط به داد و بی داد کردن و صدای بلند نیست. 🗣 مختاری امام جمعه هشتگرد: ◀️ برخورد ها و حرف های تند و بدون پایه جبهه جدیدی در مقابل نظام اسلامی ایجاد میکنه ◀️ در کشور ما فوتبالیست خوب و متدین و امام حسینی و انقلابی زیاد داریم. هم خودشون انقلابی هستند و هم خانواده هاشون ◀️ بعضی تندروی های و اظهارات بی قاعده گزک دست دشمن میده و عده ای رو از انقلاب دور می‌کند. #حسن_عباسی
در حاشیه