اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار “ما قوی هستیم”

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار “ما قوی هستیم” اجرا خواهد شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده یک‌هزار و ۵۱ برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهرهای گیلان برگزار می‌شود.

اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار “ما قوی هستیم”

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری در نشست خبری ویژه تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: این برنامه‌ها در کمیته‌های هشتگانه از جمله برنامه عملیات و رزمایش، نیروی انسانی، فرهنگی هنری، رسانه و روابط عمومی، اقشار متخصصین، کمیته رژه، ورزشی و تربیت‌بدنی و نیز امور بانوان برنامه ریزی و اجرایی و سپس بررسی و پس از آن اعلام شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس با شعار “ما قوی هستیم” اجرا خواهد شد و از جمله مهمترین آنها می‌توان به دیدار وبیناری رزمندگان با رهبر معظم انقلاب، رژه نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدای گیلان، ویزیت رایگان و برپایی میز خدمت تخصصی در شهرهای مختلف گیلان اشاره کرد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: همچنین افتتاح نمایشگاه رزمی – فرهنگی دفاع مقدس در پیاده‌روی فرهنگی میدان شهرداری رشت، برپایی بیش از یکصد برنامه یادواره شهدا، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس گیلان، بزرگداشت مقام سرباز، دیدار با خانواده شهدا و پویش سلیمانی‌ها ویژه توزیع لوازم تحریر بین دانش آموزان از دیگر برنامه های این هفته است.

سرهنگ منشوری به مقاومت و همبستگی ملت در دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: به طور معمول جنگ با خصوصیت ویرانگری و آوارگی تهدیدزاست اما می‌توان با شاخصه‌هایی تبدیل به فرصت شود و در دفاع مقدس نیز اینگونه بود که به باورهای والای انسانی و ایمانی نیز دست یافتیم.

وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس مردم ما با اتحاد و همدلی به پیروزی رسیدند و هم اینک نیز کشور ما بسیار قدرتمند است که در شاخصه‌های قوی بودن می‌توان به معنویت و نزدیکی به خدا، ولایت پذیری، وحدت و همبستگی اشاره کرد.

 وی عنوان کرد: ملت ایران با این خصایص برجسته انسانی و دینی توانستند نه تنها در جنگ تحمیلی پیروز شوند که قادر شدند چنگال جهانخواران و چکمه‌های استکباری را از روی گلوی محرومان و مستضعفان جهان بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه