هزینه بیمه تکمیلی اصحاب رسانه گیلان پرداخت شد

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان از پرداخت هزینه بیمه تکمیلی اصحاب رسانه استان خبر داد.

هزینه بیمه تکمیلی اصحاب رسانه گیلان پرداخت شد

به گزارش ۸دی، میلاد ابراهیمی مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته خانه مطبوعات، از واریز هزینه بیمه تکمیلی به حساب خبرنگاران عضو صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: این مبلغ به همت خانه مطبوعات و رسانه‌ها و با تلاش استانداری گیلان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین اعتبار و روز یک شنبه به حساب همه افراد واجد شرایط واریز شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه در مرداد ماه افزود: به پاس قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی این قشر فرهیخته، مراسمی در شان نام خبرنگار، برای اصحاب رسانه استان برگزار و از زحمات بیش از ۶۵۰ نفر از جامعه خبری استان تقدیر شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان همواره در صدد حل مشکل و دغدغه خبرنگاران در استان است، تصریح کرد: طی یک سال گذشته اقدامات مناسبی در خصوص ساماندهی و بحث آموزش در بین اصحاب رسانه صورت گرفته است.

ابراهیمی با اشاره به لزوم راه اندازی مرکز آموزش خانه مطبوعات در گیلان اظهار کرد: تاکنون چندین دوره آموزش خبرنگاری با عناوین مختلف در گیلان برگزار شد و این روند استمرار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات خود را حامی اصحاب رسانه در استان گیلان می‌داند، گفت: انتظار می رود که خبرنگاران واجدشرایط به منظور بهره مندی از مزایا و ظرفیت های رفاهی و آموزشی، هر چه سریعتر نسبت به عضویت در خانه مطبوعات اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه