مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان خبر داد؛

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در هفته بسیج کارگری

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با اشاره به پیش بینی ۲۰۵ برنامه در هفته بسیج کارگری در سطح استان گفت: تهیه و توزیع ۵ هزار و ۳۲۱ بسته کمک مومنانه توسط سازمان و مشارکت در ساخت و بهسازی مسکن محرومان از طریق واحدهای تولیدی و گروه‌های جهادی و پیگیری مطالبات جامعه کارگری از طریق متولیان کار و تولید استان از جمله برنامه های هفته بسیج کارگری است.

توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در هفته بسیج کارگری

به گزارش هشت‌دی عباس اسکندری امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری بسیج استان گیلان ضمن تبریک هفته بسیج کارگری اظهار کرد: یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید کارگر کشور و ۴۱۸ شهید کارگر استان گیلان را که جان خود را برای گسترش فرهنگ انقلاب تقدیم کردند گرامی می دارم.

وی با بیان اینکه این سازمان با رسالت بسیجی و به کار گیری نیروهای متخصص انقلابی و زمینه سازی برای تحقق شعار سال نقش آفرینی می‌کند افزود: کارگران و کارفرمایان در عرصه کار و تولید به عنوان رزمندگان جبهه تولید، فرهنگ رزمندگان دوران دفاع مقدس را دنبال می کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گیلان با اشاره به پیش بینی ۲۰۵ برنامه در هفته بسیج کارگری در سطح استان گیلان تصریح کرد: تهیه و توزیع ۵ هزار و ۳۲۱ بسته کمک مومنانه توسط سازمان و توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین نیازمندان با مشارکت واحدهای تولید استان از جمله این برنامه ها است.

اسکندری ادامه داد: مشارکت در ساخت و بهسازی مسکن محرومان از طریق واحدهای تولیدی و گروه‌های جهادی و پیگیری مطالبات جامعه کارگری از طریق متولیان کار و تولید استان از جمله برنامه های هفته بسیج کارگری است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گیلان با بیان اینکه این سازمان بستری را فراهم می کند که در قالب میز خدمت جهادی با حضور مدیران کار و تولید استان و مدیریت شعب بانک های استان جهت تسهیل و کمک به رفع موانع تولید گام بردارد گفت: افزایش مهارت افزایی واحدهای تولیدی، ویزیت رایگان کارگران و کارفرمایان در شهرک های صنعتی از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به رویکرد جهاد امیدآفرینی این سازمان تصریح کرد: برگزاری شیفت ایثار با هدف اشاعه فرهنگ فداکاری مبنی بر اینکه کارگر بسیجی زمانی را بدون دستمزد در کار تلاش کند نیز اجرایی می شود.

اسکندری با اشاره به برگزاری برنامه تقدیر از کارگران و کارفرمایان نمونه استان گیلان بیان کرد: برنامه محوری سازمان روز ۱۱ اردیبهشت و با حصور استاندار گیلان برگزار می‌شود که در آن کارگران و کارفرمایان نمونه استان تقدیر به عمل می آید.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات گیلان افزود: استفاده از ظرفیت ائمه جماعات ، برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی، اعزام سفیران تولید به مدارس، تلاش برای ایجاد نشاط بین کارگران و کارفرمایان با برگزاری مسابقات ورزشی و بازدید دانش آموزان از واحدهای تولیدی از دیگر برنامه های هفته بسیج کارگری در گیلان است.

وی با بیان اینکه در رویکرد جهاد تبیین رسالت سازمان تبیین و تحقق فرمایشات رهبری است که برنامه ریزی های لازم در قالب نشست های تبیینی در پایگاه‌های مقاومت اجرایی می شود گفت: برگزاری نشست های معرفتی و بصیرتی و تشکیل جلسات هیئت های اندیشه ورز و ترویج گفتمان ولایت از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه