جشنواره شهرهای ساحلی ایران مهرماه برگزار می‌شود/ برپایی غرفه گیلان اولین شهر خلاق خوراک

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گیلان گفت: جشنواره شهرهای ساحلی ایران از ۲۰ تا ۲۷ مهرماه امسال در چابهار برگزار می‌شود.

جشنواره شهرهای ساحلی ایران مهرماه برگزار می‌شود/ برپایی غرفه گیلان اولین شهر خلاق خوراک

به گزارش ۸دی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان درخصوص این خبر اظهار کرد: جشنواره شهرهای ساحلی ایران در چابهار برگزار می شود و اداره کل میراث فرهنگی گیلان در این جشنواره حضور خواهد داشت. مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: جشنواره شهرهای ساحلی ایران از ۲۰ تا ۲۷ مهرماه امسال در چابهار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی ده غرفه صنایع دستی استان گیلان در این جشنواره افزود: معرفی سوغات گیلان، ظرفیت ها و ارائه برنامه هایی در حوزه گردشگری، صنایع دستی، معرفی البسه بومی گیلان جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، موسیقی سنتی گیلان و غیره از جمله مواردی است که در این جشنواره معرفی و اجرا خواهد شد.

ولی جهانی با اشاره به اینکه در این جشنواره غرفه ای با عنوان گیلان اولین شهر خلاق خوراک نیز برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: از هنرمندان‌ و فعالان تاسیسات‌ جامعه گردشگری که علاقمند به حضور در این جشنواره هستند، تقاضا میکنم که مکاتبات لازم را با معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در این زمینه انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه