اجلاسیه‌ کنگره میرزا با حضور فضلا و علما در قم برگزار می‌شود/ لزوم نقش‌آفرینی روحانیون جهت افزایش معرفی سردار جنگل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم نقش آفرینی بیش از پیش روحانیون برای معرفی بیشتر سردار جنگل، از برگزاری یکی از اجلاسیه‌های کنگره میرزا با حضور فضلا و علمای اعلام در شهر مقدس قم خبر داد.

اجلاسیه‌ کنگره میرزا با حضور فضلا و علما در قم برگزار می‌شود/ لزوم نقش‌آفرینی روحانیون جهت افزایش معرفی سردار جنگل

به گزارش ۸دی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار با حجت الاسلام ولی عادلی رئیس کمیته روحانیت کنگره روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی، برگزاری با شکوه اجلاسیه تهران این کنگره در برج میلاد را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: میرزا فردی از سلاله روحانیت بود و بر این مبنا، جامعه انتظار دارد که برای شناخت بیشتر او، روحانیون نقش ‌آفرینی فزون تری داشته باشند

وی در ادامه افزود: چارچوب نهضت تاریخ ساز و ضد استعماری و ضد استبدادی جنگل نیز، بر بنیان فقه اسلامی پایه گذاری شده و ” هیأت اتحاد اسلام ” گویای صبغه دینی و افکار اسلامی میرزا کوچک است.

رضا ثقتی بر ضرورت معرفی این روحانی شهید از دیدگاه مذکور تأکید و بیان کرد: در همین راستا اجلاسیه قم کنگره میرزاکوچک، در شهر مقدس قم و با حضور فضلا و علمای اعلام برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عادلی، رئیس کمیته روحانیت کنگره روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی نیز در این دیدار، اجلاسیه تهران این کنگره را ستودنی خواند و گفت که امامان جمعه را در تمامی شهرستان ها، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این کنگره عظیم بسیج کرده و از این ظرفیت به درستی بهره می‌گیریم.

در پایان این دیدار برنامه های تدوین شده کمیته روحانیت توسط حجت الاسلام عادلی به دبیر کنگره ارائه و تشریح شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه