کشف موتورسیکلت‌های قاچاق در لنگرود

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در شهرستان لنگرود خبر داد.

کشف موتورسیکلت‌های قاچاق در لنگرود

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه گسترش قاچاق کالا، اثرات سوء و منفی بر تولید داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه برهم می‌زند، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه افزود: با توجه به دریافت گزارش‌هایی در خصوص نگهداری موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق در یک منزل مسکونی در شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار “عزیزاله ملکی” به محرز شدن صحت موضوع با تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و اقدامات فنی اشاره و بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۳ دستگاه موتورسیکلت هزار و هزار و ۳۰۰ سی‎سی قاچاق را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های کشف ‌شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص متهم ۳۳ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی در پایان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی عنوان و خاطرنشان کرد: از آنجایی که پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می‌شود، پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالاها به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چار چوب قانون برخورد خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه