فراخوان “داستان مسیر عاشقی” منتشر شد

فراخوان “داستان مسیر عاشقی” با هدف گردآوری روایت‌های مردمی از جلوه‌های ویژه پیاده‌روی اربعین به همت دفتر مطالعات رسانه‌ای عصر روایت‌ها (وابسته به ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان) منتشر شد.

فراخوان “داستان مسیر عاشقی” منتشر شد

به گزارش ۸دی، راهپیمایی بین‌المللی اربعین حسینی یک نهضت عظیم مردمی است که همه ساله حول محور حضرت سیدالشهداء (ع) شکل می‌گیرد و رزمایشی برای نمایش اقتدار محبان آن امام بزرگوار است. امامی که محبان او فقط مسلمانان و شیعیان نیستند؛ بلکه از هر رنگ، نژاد و آیینی هستند کسانی که در گرو سیره امام حسین(ع) دارند.

امروز ظرفیت رسانه‌ای غرب تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این شکوه و عظمت را سانسور کرده و از گسترش آن جلوگیری کند.

حلقه مفقوده‌ای که می‌تواند در مقابل این سانسور رسانه‌ای بایستد و آن را بی اثر کند، گسترش و تقویت روایت‌های مردمی از جلوه‌های ویژه راهپیمایی اربعین حسینی است. از این رو ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان، با محوریت دفتر مطالعات رسانه‌ای عصر روایت‌ها با انتشار فراخوان پویش «داستان مسیر عاشقی» در نظر دارد تا روایت‌های مردمی از این حماسه باشکوه را در قالب‌های کلیپ، یادداشت، خاطرات روزانه، دلنوشته و متون ادبی جمع‌آوری و منتشر نماید.

از عموم زائران اربعین حسینی دعوت می‌شود تا به منظور شرکت در این پویش، روایت‌های خود را ازطریق پیام‌رسان‌های ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه