جذب ۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان ۵ میلیارد تومان اعتبار برای این دانشگاه اختصاص یافته بود که تمام این مبلغ جذب شده‌ است.

جذب ۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان

به گزارش ۸دی،رسول شمشادی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان در گفتگویی با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان جذب شد، گفت: این اعتبار برای ۲ مصوبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان در سفر بهمن ماه سال گذشته رئیس جمهور به استان گیلان به منظور راه اندازی کتابخانه و تقویت زیرساخت برق در حوزه سخت افزاری برق دانشکده پسران شهید چمران رشت اختصاص یافته بود.

وی با بیان اینکه کتابخانه دانشکده شهید چمران رشت دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، اضافه کرد: با اعتبار جذب شده برای تقویت زیرساخت‌های برق این دانشکده نیز اقداماتی در دست اجرا است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان بیان داشت: برای ارتقاء و تقویت سایر زیرساخت‌های این دانشگاه به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم در سفر آینده رییس جمهور به استان “دوره دوم سفر “به این مهم اهتمام شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای تکنسین‌های ماهر پرورش می‌دهد، عنوان کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهید چمران رشت “مرکز معین استان” یکی از مراکز قدیمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان و حتی کشور در امر تربیت تکنسین‌های ماهر است.

شمشادی افزود: این دانشگاه علاوه بر دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید چمران رشت، دارای ۶ آموزشکده و دانشکده دیگر اعم از آموزشکده دخترانه دکتر معین رشت، پسران شهید خدادادی انزلی، دانشکده پسران میرزاکوچک صومعه‌سرا، آموزشکده پسران شهید رجایی لاهیجان، پسران امام صادق (ع) آستانه اشرفیه و پسران سیدالشهدا (ع) رستم‌آباد است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر یک آموزشکده دختران «آموزشکده دکتر معین رشت» تنها در رشت فعال است، اظهار داشت: آمادگی داریم تا در صورت تامین زمین از سوی خیرین، یک مرکز برای خواهران در شرق گیلان راه‌اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان با اشاره به استقبال دانشجویان برای تحصیل در رشته‌های مهارتی، راه‌اندازی مرکز آموزش خواهران را از نیازهای این دانشگاه عنوان کرد و افزود: آمار متقاضیان دختر برای تحصیل در این دانشگاه فراتر از تعداد پذیرفته شدگان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه