سند مالکیت تالاب بندرانزلی به نام سازمان جنگل‌ها صادر شد

مدیر کل ثبت اسناد و املاک گیلان گفت: سند مالکیت تالاب بین المللی بندرانزلی به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری صادر شد.

سند مالکیت تالاب بندرانزلی به نام سازمان جنگل‌ها صادر شد

به گزارش ۸دی،محمد نوذری مدیر کل ثبت اسناد و املاک گیلان امروز در گفتگویی عنوان کرد: با توجه به اجرای قانون کاداستر مبنی بر واگذاری صدور سند مالکیت تالاب بندرانزلی در سال ۹۹ با توجه به نقشه‌هایی که از طرف سازمان آب منطقه‌ای استان به اداره کل ارسال شد، سند مالکیت تالاب بین المللی بندرانزلی به مساحت ۲۳ هزار و ۷۴۲ هکتار به نام این سازمان صادر شد.

وی با بیان اینکه رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری در نامه‌ای در تاریخ دوم اسفند به معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواستار بررسی فوری روند صدور سند تالاب بندرانزلی شد گفت: چنانچه برای این تالاب سندی صادر شده باشد آن را منتفی و به نام سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری که متولی اصلی حفظ انفال و منابع طبیعی کشور است صادر شود.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک گیلان با اشاره به اینکه معاون رییس جمهور درخواست این سازمان را منطقی اعلام کرد افزود: در سال ۱۳۴۱ همه اراضی جنگلی، بیشه زار‌ها و مراتع و تالاب ها، انهار طبیعی و مسیل‌هایی که در محدوده این منابع قرار دارند جزو اموال ملی و در مالکیت دولت جمهوری اسلامی است.

نوذری با بیان اینکه هر گونه دخل و تصرفی در اراضی ملی غیر قانونی است گفت: با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه