آتش سوزی تالاب انزلی مهار شد/ آماده باش نیروهای اطفای حریق

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از مهار آتش سوزی نیزار‌های تالاب بین المللی انزلی خبر داد.

آتش سوزی تالاب انزلی مهار شد/ آماده باش نیروهای اطفای حریق

به گزارش ۸دی، “مسعود کاظمی” سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از مهار آتش سوزی نیزار‌های تالاب بین المللی انزلی خبر داد و گفت: آتش سوزی تالاب بین المللی انزلی به کمک ۳ بالگرد اطفای حریق مهار شده است.

وی افزود تمامی نیرو‌ها در حالت آماده باش هستند تا دوباره آتش شعله ور نشود.

سرهنگ خلبان “علی یاوری” خلبان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: سپاه پاسداران و نیروی هوا فضای سپاه در مواقع بحرانی به ویژه آتش‌سوزی‌ها در کنار مردم بوده و به حل بحران‌ها کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اعزام دو بالگرد از نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تالاب بین المللی انزلی گفت: از اواخر روز گذشته آتش سوزی عظیمی در تالاب انزلی شروع شده و از ظهر امروز و با پیگیری‌های انجام شده دو فروند بالگرد آبپاش نیروی هوا فضای سپاه از تهران و یک بالگرد آبپاش از استان مازندران به منطفه اعزام و کار اطفای حریق را آغاز کرده است.

خلبان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توانایی حمل ۶۰ تن آب توسط بالگردهای آبپاش خبر داد و افزود: بالگرد آبپاش نیروی هوا فضای سپاه توانایی حمل ۶۰‌ تن آب را داشته و به محض ورود به استان گیلان و تالاب بین المللی انزلی ۳۰ فوت آب در این‌ منطقه رهاسازی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حجم و شدت آتش تاکنون بخشی از حریق در تالاب مهار شده و مقرر شد ستاد مدیریت بحران در استان گیلان تشکیل جلسه داده و چگونگی مهار آتش در دیگر مناطق تالاب را بررسی کنند.

به گفته خلبان نیروی هوا فضای سپاه، بالگرد آبپاش نیروی هوا فضای سپاه تا مهار کامل حریق در تالاب بین المللی انزلی در منطقه حضور داشته و از هیج تلاشی برای اطفا آتش دریغ نمی‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه