رئیس پلیس فتا گیلان: عامل انتشار تصاویر نامتعارف دستگیر شد

رئیس پلیس فتا گیلان از شناسایی عامل انتشار تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت: متهم ۱۹ ساله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا گیلان: عامل انتشار تصاویر نامتعارف دستگیر شد

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس فتا استان گیلان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط ماموران پلیس فتا، یک صفحه غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد که کاربر آن اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف می‌کرد.

وی در ادامه افزود: پس از اقدامات تخصصی، متهم این پرونده که یک خانم است مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ “امیرحسین نقی‌مهر” با بیان اینکه با مراجعه متهم به مقر انتظامی و مشاهده مستندات و ادله پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و هدف از این کار را کسب منافع مالی عنوان کرد و گفت: متهم ۱۹ساله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از تمام کاربران فضای مجازی خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری و هنجارهای کشور در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir یا شماره ۰۹۶۳۸۰ بخش فوریت سایبری به این پلیس گزارش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه