فرماندار رشت تاکید کرد؛

تسریع در مراحل انتقال میادین تره بار رشت به مکان جدید

فرماندار رشت با بیان این مطلب که با توجه به معذورات بافت شهری، ادامه استقرار برخی صنوف در مکان فعلی امکان پذیر نمی باشد، اظهار داشت: ضروری است تا دستگاه های مربوطه نسبت به تسریع در مراحل انتقال میادین تره بار رشت به مکان جدید اقدام نمایند.

تسریع در مراحل انتقال میادین تره بار رشت به مکان جدید

به گزارش ۸دی،حمید رضا امام پناهی در جلسه ساماندهی میادین تره بار شهرستان که با حضور کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به ازدحام، ترافیک و آلودگی های مختلف ناشی از آن، گفت: خروج اصناف مزاحم از بافت شهری ناگزیر بوده و با سامان گیری این امر، کاری ماندگار صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار رشت با اشاره به لزوم استقرار میادین تره بار ولیعصر و آزادی در مکان جانمایی شده ۲۰ هکتاری، امکان استفاده میدان جدید از ظرفیت ناوگان ریلی را میسر دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مرتبط نظیر صمت، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی با صدور جواز تاسیس و لحاظ سایر موارد قانونی، نسبت به واگذاری عرضه مورد نظر و عقد قرارداد اقدام نمایند.

وی پیش‌بینی تاسیسات و زیرساخت های لازم در مکان جدید را الزامی و مقوله بازار و فروش را از جمله ارکان مهم در رونق کشاورزی و تامین امنیت غذایی بر شمرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه