کشف ۲۹ خودرو سرقتی در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها خبر داد و گفت: در طول اجرای این طرح ۲۹ خودرو سرقتی کشف شد.

کشف ۲۹ خودرو سرقتی در گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنها و از طرفی ارتقاء سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی در ادامه افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی ۳ روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت.

 سرهنگ “علیرضا حدادی” با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: ۸ دستگاه خودرو و ۲۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در پایان به معرفی سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اشاره کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه