طرح کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: در طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در استان ۷ سارق و ۱۸ مالخر دستگیر و ۱۷ فقره پرونده سرقت کشف شد.

طرح کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مقابله با خریداران اموال سرقتی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: در این طرح ۳ روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۷ سارق و ۱۸ مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند. بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 سرهنگ “علیرضا حدادی” در پایان با اشاره به اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است، خاطرنشان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و همچنین توجه به هشدارهای انتظامی می‌توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه