استاندار گیلان: مسأله فرهنگ باید دغدغه همه مدیران باشد

استاندار گیلان با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ و زنده نگه داشته است، گفت: توجه به جهاد تبیین و مهندسی فرهنگی در مسائل تبلیغی یک ضرورت است و در این راستا، مسأله فرهنگ باید دغدغه همه مدیران باشد.

استاندار گیلان: مسأله فرهنگ باید دغدغه همه مدیران باشد

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ضمن تبریک پیشاپیش دوازدهم مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای ارزش های دینی و ملی نقش موثری دارد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: پس از پیروزی انقلاب توانست دستاوردهای نظام را به درستی تبلیغ و ارزش های آن را زنده نگهدارد.

اسدالله عباسی توجه به جهاد تبیین و مهندسی فرهنگی را ضرورتی در حوزه مسائل تبلیغی دانست و تصریح کرد: باور دارم که تمامی فعالیت ها و تصمیم ها در هر بخشی نیازمند پیوست فرهنگی است.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از ضعف های مهم کارکردی در سال های اخیر را عدم توجه به حوزه مسائل فرهنگی عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش های سرسختانه دشمنان برای نابودی دیوار بلند فرهنگ ایران اسلامی، باید اقدامی موثر همراه با چشم انداز کوتاه و بلند مدت را به انجام رساند.

این مسئول بر ضرورت تولید محتوای با کیفیت همراه با نگاهی فرابخشی به تحولات روز و بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی تاکید و بیان کرد: باید بیش از گذشته نسبت به ورود چهره های شاخص فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی که دارای محبوبیت و مقبولیت هستند در عرصه تصمیم‌سازی اقدام کرد و برای اعتلای استان هم افزایی جمعی را مدنظر قرار داد. برخی سودجویان داخلی با دشمنان خارجی هم صدا شده‌اند و تلاش می کنند با کوچک نشان دادن اقدامات نظام و دولت موجبات دلسردی اقشار مختلف جامعه را فراهم کنند.

وی نماینده ولی فقیه در گیلان را پرچم دار حوزه فرهنگ در استان خواند و گفت: باید به تصمیمات ایشان احترام گذاشت و با جریان فرهنگی استان هم صدا شد و از کارهای پراکنده  خودداری کرد.

استاندار گیلان شکل گیری قرارگاه فرهنگی در شهرستان ها با هدف اجرای سیاست های نظام جمهوری اسلامی، منویات رهبر معظم انقلاب و تصمیمات رئیس جمهوری را ضروری دانست و عنوان کرد: باید مساله فرهنگ دغدغه همه مدیران باشد و در جهت توسعه آن از همه ظرفیت ها بهره گرفت.

در این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، به رشد و پیشرفت این نهاد انقلابی در سایه پیروی از منویات امامین انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: برگزاری پرشور مراسم‌های ملی و انقلابی، ایفای نقش موثر در مقاطع حساس تاریخی و اعلام قاطعانه و صریح مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی در رخدادهای جهانی و منطقه‌ای از جمله اهم اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری حضور آگاهانه، گسترده و به‌موقع مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی و همچنین زمینه‌سازی خلق حماسه‌های متعدد از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را موجب تداوم، تعالی و مانایی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: با تقویت کار جمعی بین مسئولان، سازمان‌های مردم‌نهاد و اقشار مختلف مردم، مراسم باشکوه و ویژه برنامه‌های مردمی متعددی در مناسبت‌های مختلف برگزار شده و مورد استقبال رسانه‌های کشوری قرار گرفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه