فرماندار شهرستان رودسر:

بررسی مشکلات حوزه آب کشاورزی رودسر با بازدید میدانی

فرماندار شهرستان رودسر با اشاره به اینکه جدا از مسئولیت اداری، در قبال کشاورزان زحمتکش تعهد اخلاقی داریم افزود: مدیران مرتبط با این حوزه با حضور میدانی در کنار کشاورزان ضمن بررسی جوانب مختلف، با بررسی کارشناسی و فنی در جهت برون رفت از شرایط بحران گام بردارند.

بررسی مشکلات حوزه آب کشاورزی رودسر با بازدید میدانی

به گزارش ۸دی، نشست بررسی مشکلات حوزه آب کشاورزی شهرستان رودسر به ریاست محمد رضا شهاب زاده فرماندار شهرستان رودسر برگزار شد.

فرماندار شهرستان رودسر در این نشست که با حضور معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و مدیران ادارات مرتبط در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه امروز برای برون رفت از شرایط موجود در حوزه آب کشاورزی باید با عزم جدی وارد میدان شویم اظهار داشت: در بازدید میدانی که روز گذشته با تعدادی از مدیران، دهیاران و شوراهای محل از مزارع برخی روستاها داشتیم از نزدیک شدت کم آبی را مشاهده کردیم از این رو این نشست با فوریت جهت بررسی ابعاد مختلف برون رفت از وضع موجود برگزار شد.

شهاب زاده با اشاره به اینکه جدا از مسئولیت اداری، در قبال کشاورزان زحمتکش تعهد اخلاقی داریم افزود: مدیران مرتبط با این حوزه با حضور میدانی در کنار کشاورزان ضمن بررسی جوانب مختلف، با بررسی کارشناسی و فنی در جهت برون رفت از شرایط بحران گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه