دستگیری عاملان درگیری در املش

فرمانده انتظامی املش از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عاملان درگیری در املش

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان املش تامین نظم و امنیت و ایجاد آرامش برای مردم را اولویت و هدف اصلی ماموریت‌های مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: پلیس با افرادی که به خواهند باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در سطح شهر املش بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “باقر رجبی ویسرودی”  بیان کرد: پلیس با حضور در محل مورد نظر و مشاهده درگیری بین ۶ نفر که با استفاده از چاقو ضمن ایراد ضرب و جرح یکدیگر و خسارت به وسایل نقلیه٬ موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، آنها دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ایجاد حرکات مخاطره‌آمیز در رانندگی و درگیری لفظی علت این نزاع دسته جمعی بوده است، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رجبی در پایان خاطرنشان کرد: با مهارت کنترل خشم می‌توان تا حدودی زیادی از بروز اینگونه خشونت‌ها در جامعه پیشگیری کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه