تاکید استاندار بر ساماندهی مطلوب فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان گیلان

استاندار با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان گیلان باید به سطح مناسب خود در استان برسد، تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و مراکز آموزشی گیلان برای تامین نیاز فضای آموزشی و استفاده بهینه دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

تاکید استاندار بر ساماندهی مطلوب فضاهای آموزشی دانشگاه فرهنگیان گیلان

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان گیلان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مسئله تعلیم و تربیت و توجه به تربیت دانشجو معلمان و دانشگاه فرهنگیان برای تضمین آینده کشور، اظهار کرد: اگر به مسئله مهم تعلیم و تربیت به خوبی در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان توجه شود، قطع یقین آینده جامعه، پویا خواهد بود و بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید دانشگاه فرهنگیان گیلان به سطح مناسب خود در استان برسد، تصریح کرد: از همه ظرفیت های دستگاه های دولتی و مراکز آموزشی گیلان برای تامین نیاز فضای آموزشی و استفاده بهینه دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

استاندار گیلان همچنین تاکید کرد با توجه به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت در دانشگاه فرهنگیان با اهتمام جدی همه اعضای هیات امنا این دانشگاه و استفاده از ظرفیت های متعدد در این استان بخصوص دانشگاه ها، آموزش و پرورش و خیرین، ضمن گسترش فعالیت‌های این دانشگاه برای فراهم آوردن فضای مناسب تحصیل مشتاقان و خدمت فرزندان گیلانیان در همین استان، با توجه به مدت زمان باقیمانده تا سال تحصیلی جدید، ساماندهی مطلوب فضاها و تسریع در امور دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان گیلان با جدیت انجام شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بیانکرد: در دولت سیزدهم اعتبارات با نگاه توجه ویژه به رفع محرومیت به صورت عادلانه در نقاط مختلف استان تخصیص داده می شود.

در این جلسه رئیس دانشگاه فرهنگیان گیلان و تعدادی دیگر از اعضای هیات امنای دانشگاه فرهنگیان استان نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء فعالیت های این مرکز دانشگاهی در استان ارائه کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه