مدارس گیلان آماده پذیرایی از مسافران تابستانی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان از آمادگی بیش از ۱۴۰ مدرسه برای پذیرش مسافران فرهنگی از فردا، اول تیر خبر داد.

مدارس گیلان آماده پذیرایی از مسافران تابستانی

به گزارش ۸دی،علی حسین زاده گفت : ۳۳ پایگاه پذیرش استانی و ۱۴۷ مدرسه با هزار و ۱۳۲ کلاس درس در گیلان، از فردا اول تیر ، برای پذیرش مسافران فرهنگی در تابستان امسال آمادگی دارند.

وی با اشاره به درجه بندی کلاس‌ها بر اساس امکانات پذیرایی ، افزود: ۷۸ کلاس ویژه ، ۶۴۲ کلاس با درجه الف، ۳۴۹ کلاس با درجه ب و ۶۳ کلاس با درجه ج آماده اسکان فرهنگیان در گیلان است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت: امکانات کلاس‌ها نظیر وسایل سرمایشی و صوتی – تصویری مناسب با توجه به درجه بندی کلاس‌ها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

علی حسین زاده با اشاره به وقفه چند ساله برای پذیرش مسافران فرهنگی به دلیل شیوع کرونا، افزود: پیش بینی می‌شود همزمان با پایان سال تحصیلی و تعطیلی مدارس ، موج سفر‌های تابستانی از اول تیرماه به گیلان آغاز می‌شود.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و انتخاب زودتر محل اسکان خود به سامانه ستاد اسکان فرهنگیان، به نشانی eskan.medu.ir مراجعه کرده و با توجه به برنامه سفر خود، محل اقامت را انتخاب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه