آرمان: در هیاهوی ورزش، نباید حل مشکلات جوانان به حاشیه برود

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به اهمیت فعالیت جوانان در این اداره اشاره و گفت: در هیاهوی ورزش، نباید حل مشکلات جوانان به حاشیه برود و باید برای این بخش نیز اهمیت ویژه‌ای قایل شویم.

آرمان: در هیاهوی ورزش، نباید حل مشکلات جوانان به حاشیه برود

به گزارش ۸دی، “جهانبخش آرمان” مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در افتتاحیه نشست روسای گروه و کارشناسان حوزه مشارکت‌های اجتماعی ورزش و جوانان سراسر کشور که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مجتمع رفاهی زیباکنار برگزار شد، به اهمیت فعالیت جوانان در این اداره اشاره و گفت: در هیاهوی ورزش، نباید حل مشکلات جوانان به حاشیه برود و باید برای این بخش نیز اهمیت ویژه‌ای قایل شویم.

وی افزود: با وجود اینکه جوانان در حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری ، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و سایر حوزه ها نقش آفرینی و افتخارافرینی می کنند، باید به مشکلات آنان توجه و این مشکلات به حداقل کاهش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: ما نیز در گیلان همانند وزارت ورزش و جوانان، مترصد کاهش معضلات و مشکلات امور جوانان هستیم که بی‌شک برای برطرف کردن معضلات جوانان، فقط اداره ورزش کارایی ندارد و باید همه نهادها و ارگانها در این بخش سهم و مشارکت داشته باشند.

در نشست روسای گروه و کارشناسان حوزه مشارکتهای اجتماعی ورزش و جوانان سراسر کشور، علاوه برحضور وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان امور جوانان استانهای مختلف کشور نیز حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه