حجت الاسلام مهدوی مطرح کرد

اشتباه محاسباتی که منجر به کاهش شدید جمعیت ایران شد/ نقش هنر و رسانه در افزایش جمعیت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان بیان اینکه مسئله جمعیت و فرزندآوری در همه ابعاد جدی است، گفت: گیلان به شدت رو به پیری رفته است و حل این معضل بدون گره خوردن و پای کار آمدن رسانه شدنی است.

اشتباه محاسباتی که منجر به کاهش شدید جمعیت ایران شد/ نقش هنر و رسانه در افزایش جمعیت

به گزارش خبرنگار هشت دی، حجت الاسلام “سعید مهدوی” رییس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در نشست تبیینی و توجیهی جمعیت در سالن جلسات صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه مسئله جمعیت و فرزندآوری در همه ابعاد جدی است، اظهار کرد: استان گیلان به شدت رو به پیری رفته است و حل این معضل بدون گره خوردن و پای کار آمدن رسانه شدنی است.

وی با تاکید بر اینکه هنر دمیدن روح تعهد در کالبد انسان ها است به تبیین جایگاه هنر و رسانه در موضوع جمعیت اشاره کرد و گفت: موضوع جمعیت از دغدغه های مهم بنی آدم است و در این راستا لازم‌ است اندیشه های خوب را به تصویر بکشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: در کل جهان به دنبال اقتدار روح و روان جامعه با دنبال کردن بحث جمعیت هستند و جهان به نتایج جدیدی در این باره رسیده است.

مهدوی ادامه داد: جامعه ایران در در سه دهه با خطای کاهش جمعیت با شعار” فرزند کمتر، زندگی بهتر ” رو به رو بوده که تنها کسی که جرات افشای این خطا را داشت رهبر انقلاب بود این در حاای است که این یک اشتباه محاسباتی بود که زمانی به آن نیاز بود و باید تا یک زمانی از آن جلوگیری می شد.

وی با بیان اینکه سرزمین گیلک با این روند کاهش نرخ جمعیت تا دهه های آینده محو‌ می شود، گفت: اگر عرق وطن دوستی و انسانیت داریم باید به دنبال راهکار و حل این موضوع باشیم.

مهدوی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری های جسمی مربوط به کاهش فرزندآوری است، بیان کرد: استان گیلان به شدت رو به پیری می رود و معتقدیم این اقلیم سبز باید جمعیتش نیز سبز شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
چشم حتما!!! ۵ تا خوبه؟ بعد خرج شونو از کیسه خلیفه بیاریم؟ با لین وضعیت اقتصادی زرد و فرمز انتظار سبزی داری؟
در حاشیه