گردهمایی اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در آستارا + تصاویر

فرماندار آستارا در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: باید بدانیم هنوز دولت قبلی تمام نشده و برخی از مدیران آن دولت هنوز هستند و خرابی‌هایی از اقدامات دولت قبلی به جا مانده است.

گردهمایی اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در آستارا + تصاویر

به گزارش خبرنگار  ۸دی،فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: باید بدانیم هنوز دولت قبلی تمام نشده و برخی از مدیران آن دولت هنوز هستند و خرابی‌هایی از اقدامات دولت قبلی به جا مانده است.

وی با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف نشده و مدیریت و عدالت اقتصادی در این مرحله صورت گرفته، افزود: مافیای زالو صفت و سرمایه داری که همچنان وجود دارند باعث خراب شدن بازار می‌شوند.

عنایت رضایی‌پور بیان کرد: خزانه دولت قبل خالی نبود بلکه کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی داشت.
وی گفت: شروع به کار دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی با بدهی ۱۵۰۰ میلیارد تومانی و با کاهش درآمد نفتی بود و این یعنی دولت نه تنها از صفر بلکه از زیر صفر کار خود را آغاز کرد.

فرماندار آستارا ادامه داد: در ادامه مسیر این دولت، کاهش مرگ و میر کرونایی که روزانه ۷۰۰ نفر و کمبود واکسن را داشتیم که در دولت سیزدهم ۱۲۶ میلیون دز واکسن وارد شد، همچنین تسویه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل و کاهش نرخ تورم سالانه از ۶۰ درصد به ۴۳درصد در دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی صورت گرفت.

وی افزود: دولت سیزدهم در شرایطی با رای مردم به رویکرد تغییر و تحول خواهی روی کار آمد که مردم از عملکرد ۸ سال گذشته دولت قبل راضی نبودند و سرحدات سرمایه‌های اجتماعی در حال به خطر افتادن بود؛ فلذا باید تلاش کنیم تا در دولت کار و کرامت شرمنده مردمی نباشیم که دعوتشان کردیم به جبهه انقلاب بپیوندند.

رضایی‌پور دیدگاه و برداشت متفکران غرب را در نبرد پایان تاریخ، عمدتا طبقاتی و نژادی عنوان کرد و تصریح کرد: ما مفتخریم که پایان تاریخ را از آن محرومین و مستضعفین و صالحان می‌دانیم و از این رو خداوند را شاکریم که سعادت زیستن در چنین مکتبی را به ما عطا کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه