رفع تصرف حریم دریا در ساحل لوندویل آستارا

شهردار لوندویل آستارا گفت: یک کیلومتر از حریم دریای خزر در نوار ساحلی این شهر که از ۲ ماه قبل از سوی برخی اشخاص تصرف شده بود، با اجرای حکم قضایی آزادسازی شد.

رفع تصرف حریم دریا در ساحل لوندویل آستارا

به گزارش ۸دی،نعمت یاورپور اظهار کرد: حکم قضایی رفع تصرف اراضی ملی در داخل ۶۰ متر حریم دریا در ساحل رحیم محله لوندویل، امروز با حضور دادستان عمومی و انقلاب، نیروهای انتظامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، منابع آب، محیط زیست و شهرداری لوندویل اجرا و موانع فیزیکی موجود در اراضی برچیده شد.

وی افزود: طول اراضی رفع تصرف شده حدود یک کیلومتر و عرض آن از ۳۰ تا ۵۰ متر متغیر است و این اراضی بعد از اجرای طرح آزادسازی حریم دریا در اواخر سال قبل، توسط افرادی با ایجاد موانع فیزیکی تصرف شده بود.

شهردار لوندویل همچنین از درحال آزادسازی بودن حاشیه رودخانه این شهر به امتداد ۸۰۰ و عرض حدود ۱۲ متر خبر داد و افزود: بخش های مهمی از حریم رودخانه آزاد شده و به زودی با برچیدن موانع باقیمانده، به طور کلی رفع تصرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اراضی و منابع طبیعی سرمایه ملی محسوب می شود، احساس مسئولیت همگانی در حفظ حریم و پاسداشت آنها را بهترین نوع همکاری مردمی با دستگاه های متولی امر دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه