فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

رفع تصرف اراضی ۲۰ میلیاردی در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از رفع تصرف بیش از سه هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

رفع تصرف اراضی ۲۰ میلیاردی در صومعه‌سرا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» امیر وهاب‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در شهرستان صومعه‌سرا در یکی از روستاهای بخش تولم، با بررسی‌های لازم، صحت موضوع برای مأموران پلیس آگاهی شهرستان صومعه‌سرا محرز شد.

وی در ادامه افزود: در بازدید مأموران پلیس آگاهی و کارشناسان منابع طبیعی از محل مذکور، مشخص شد، فرد سودجو سه هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به‌صورت غیرقانونی آن را به‌وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی و برخورد با سودجویان و متخلفان از اولویت‌های مجموعه انتظامی است، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وهاب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: متهم ۵۵ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه