رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

برپایی میز خدمت روند رسیدگی به مطالبات عمومی را تسریع و تسهیل می کند

“رضا رنجبر” با اشاره به نقش برپایی میز خدمت در ایجاد آرامش در جامعه، گفت: این میز خدمت با همت بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار شد که با استقبال مردم مواجه شده است لذا تداوم چنین میز خدمتی می‌تواند به ایجاد آرامش در استان کمک کند.

برپایی میز خدمت روند رسیدگی به مطالبات عمومی را تسریع و تسهیل می کند

به گزارش ۸دی، سرهنگ رضا رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی میز خدمت در مصلی رشت اظهار کرد: ، همزمان با هفتمین روز از دهه‌ی بسیج سازندگی، ۳۰ دستگاه اجرایی، اداری و بانکی گیلان در محل مصلای امام خمینی رشت مستقر شدند تا با ایجاد بستر‌های لازم برای پاسخگویی به درخواست‌های مراجعه کنندگان، روند رسیدگی به مطالبات عموم را تسریع و تسهیل کنند.

وی با اشاره به نقش برپایی میز خدمت در ایجاد آرامش در جامعه گفت: این میز خدمت توسط و با همت بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار شد که با استقبال مردم مواجه شده است لذا تداوم چنین میز خدمتی می‌تواند به ایجاد آرامش در استان کمک کند.

 

 

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم توجه بر پیگیری‌های لازم به منظور حل مشکلات مردم توسط مسئولان افزود: حضور دستگاه‌های اجرایی در یک محل خاص باعث کاهش بوروکراسی اداری و تسریع در روند رسیدگی به مراجعات مردمی می‌شود و در همین راستا تمامی مدیران تلاش خود را برای پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم بکار خواهند گرفت.

رنجبر با بیان اینکه برپایی میزخدمت در مصلی رشت در راستای رزمایش جهادگران فاطمی بوده است، بیان کرد:  در این میز خدمت ۳۰ مدیر کل و ۹۰ کارشناس و معاونین ادارات کل به همراه نماینده عالی دولت در گیلان و نماینده ولی فقیه در استان گیلان حضور داشته و شنونده درد و دل مردم بوده و ۲۵۰ الی ۳۰۰ مراجعه کننده از این میز خدمت بهره‌مند شدند.

وی همچنین از برپایی میز خدمت در برخی از نقاط مختلف گیلان خبر داد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در ۱۵ حوزه از شهرستان‌های گیلان نیز میز خدمت در مصلی‌ها و مساجد جامع برگزار شده است.

به گفته رئیس سازمان بسیح کارمندان سپاه قدس گیلان در راستای اجرای رزمایش جهادگران فاطمی، ۲۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۴۰۰ الی ۴۵۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه