دیدار استاندار گیلان با مردم بخش سنگر رشت در قالب میز خدمت+ تصاویر

استاندار گیلان با حضور در بخش سنگر رشت، ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی عام المنفعه و دیدار چهره به چهره با مردم در قالب میز خدمت در نماز جمعه مشکلات را بررسی و بر اهتمام جدی مدیران برای بازگرداندن سراوان به طبیعت تأکید کرد.

دیدار استاندار گیلان با مردم بخش سنگر رشت در قالب میز خدمت+ تصاویر

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز با حضور در بخش سنگر رشت، ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی عام المنفعه و برپایی میز خدمت در نماز جمعه، به صورت چهره به چهره با مردم دیدار کرد. در این بازدیدها که احمدی سنگری یکی از نمایندگان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، فرماندار و مسئولان محلی، عباسی استاندار را همراهی می‌کردند، مشکلات حوزه‌های مختلف بررسی شد.

نماینده عالی دولت در گیلان در بازدید از مسیر رشت به سنگر ( از طریق میدان امام علی(ع)) و گفت و گو با مردم منطقه، اظهار کرد: به منظور رسیدگی مطالبات مردم بخش سنگر امروز در این منطقه حاضر شدیم تا از نزدیک مشکلات را بررسی و در جریان آخرین وضعیت پروژه های اجرایی این بخش قرار بگیریم. اصلاح نقاط حادثه خیز و تعریض جاده رشت به سنگر در دستور کار قرار گرفته و باید تسریع شود.

وی با اشاره به بازدید خود از پل‌های ارتباطی مناطق خمامرود و سروندان بخش سنگر رشت افزود: تسریع در اتمام این دو پروژه پل ارتباطی برای رفاه حال مردم منطقه مورد تاکید است.

اسدالله عباسی با حضور بر مزار شهدای بخش سنگر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، به صورت چهره به چهره با مردم سنگر در قالب میز خدمت دیدار کرد و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرماندار و مسئولان محلی مشکلات و مسائل نمازگزاران و حاضران در محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه را بررسی و در نماز جمعه این بخش شرکت کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در جمع نمازگزاران جمعه بخش سنگر رشت گفت: خدمت بی منت به مردم از سوی دولت سیزدهم که برآمده از عزم و اراده مردم است، وظیفه همه مسئولان است. کارهای بسیاری از گذشته باقیمانده که باید برای حل مشکلات و رشد و پیشرفت گیلان بیش از پیش و بصورت جهادی، میدانی و شبانه روزی کار کرد. مسئولان دولت انقلابی و مردمی آیت الله دکتر رئیسی خود را از بطن مردم می‌دانند و از این رو باید تمام قد در خدمت مردم باشند.

این مسئول در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین اقدامات ساماندهی زباله های سراوان بیان کرد: کنترل شیرابه زباله های موجود در سراوان و توسعه خطوط پردازش سایت لاکان و راه اندازی خط ۳ و ۴ آن به زودی تحویل می شود. همانطور که به مردم قول داده ایم تا پایان سال ۱۴۰۱ جنگل های سراوان را به طبیعت بازمی‌گردانیم.

وی همچنین از تسریع در اجرای عملیات روند تثبیت، ساماندهی و امورات مرتبط با پسماند سراوان خبر داد و عنوان کرد: تمام تلاش مدیران و متولیان امور بر این است تا مردم سراوان بتوانند شاهد هوای پاک و لطیف طبیعت و جنگل های این منطقه باشند.

استاندار گیلان پس از حضور در نماز جمعه سنگر، همگام با نمازگزاران جمعه این بخش در راهپیمایی ضداستکباری در محکومیت اقدامات و دشمنی های رژیم صهیونیستی شرکت کرد.

عباسی در بخش پایان سفر خود به سنگر در روستای قاضیان در حاشیه رودخانه سفیدرود این بخش حاضر شد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات مردم در خصوص حریم رودخانه و ساخت و سازها، به فرماندار رشت و بخشدار سنگر دستور داد طی جلسه ای راهبردی با حضور مردم و مسئولان، مشکلات مردم قاضیان را در چارچوب قانون به نفع مردم تعیین تکلیف کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه