گیلان به بهشت مفاسد اخلاقی شبکه‌های سازمان یافته تبدیل شده/ رتبه دوم استان در آمار طلاق

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استان دوم در خصوص آمار طلاق در کشور هستیم، گفت: استان گیلان به بهشت مفاسد اخلاقی برای افراد و شبکه‌های سازمان یافته تبدیل شده است.

گیلان به بهشت مفاسد اخلاقی شبکه‌های سازمان یافته تبدیل شده/ رتبه دوم استان در آمار طلاق

به گزارش ۸دی، به نقل از مهر “مرتضی نورسته” معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان اظهار کرد: طبق آمارهای منتشر شده گیلان هفتمین استان در حوزه دختران فراری در شش ماهه نخست سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه استان دوم در خصوص آمار طلاق در کشور هستیم، افزود: این ناهنجاری‌ها به دلیل عدم کارهای فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب است. استان گیلان به بهشت مفاسد اخلاقی برای افراد و شبکه‌های سازمان یافته تبدیل شده است.

مرتضی نورسته با اشاره به عدم وجود نظارت بر اپلیکیشن‌های اجاره مکان در استان گیلان، گفت: نظارتی بر عمده این اپلیکیشن‌ها و اماکن وجود ندارد که باید در این خصوص تجدید نظر انجام گیرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اقای معاون! علت طلاق و دختران فراری فقط ریشه فرهنگی ندارد.مشکلات اقتصادی ستون فقرات خانواده های را خرد کرده.آمارها حکایت از فرار پدر خانواده به دلیل مسائل اقتصادی است.چشم‌تان را بیشتر باز کن.
در حاشیه