اعلام سهمیه گیلانی‌ها در حج تمتع ۱۴۰۱

مدیر حج و زیارت گیلان از میزان سهمیه گیلانی‌ها در حج تمتع ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: امسال یک کاروان از شرق استان و یک کاروان از رشت عازم سرزمین وحی می‌شود.

اعلام سهمیه گیلانی‌ها در حج تمتع ۱۴۰۱

به گزارش ۸دی، مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه ثبت نام زائران از امروز آغاز شده است، اظهار کرد: امسال بیش از ۳۹ هزار ۶۵۰ نفر از ایران برای شرکت درمراسم حج تمتع عازم عربستان می‌شوند که سهمیه گیلان ۱۷۰ نفر است.

وی با بیان اینکه گیلانیان امسال در قالب دو کاروان راهی عربستان می‌شوند، افزود: یک کاروان از شرق گیلان و یک کاروان هم از رشت اعزام می‌شوند.

حسن فعال با اشاره به شرایط افراد برای اعزام به این سفر معنوی گفت: داشتن ۶۵ سال سن و دریافت سه دز واکسن از شرایط حتمی و قطعی اعزام به عربستان است.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ثبت نام تنها دریافت دو دز واکسن ضروری است ، خاطرنشان کرد: زائران باید در زمان اعزام به عربستان یکی از واکسن‌های سینوفارم یا آسترازنکا که مورد تایید عربستان است را دریافت کرده باشند. امسال تنها زائرانی می‌توانند ثبت نام کنند که در سال ۹۹ نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده باشند، این زائران باید تاریخ فیش علی الحسابشان ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ باشد.

فعال بیان کرد: گذرنامه زائران هم باید تا تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ اعتبار داشته باشد. اعزام زائران امسال از نیمه خرداد آغاز می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه