برخورد با افزایش قیمت نان سنتی/ سهمیه آرد نانوایان متخلف قطع می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، افزایش قیمت نان سنتی را غیر قانونی دانست و افزود: تعزیرات حکومتی به شدت با گرانفروشی نان سنتی مقابله می کند.

برخورد با افزایش قیمت نان سنتی/ سهمیه آرد نانوایان متخلف قطع می شود

به گزارش ۸دی،مرتضی امینی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از برخورد قانونی با گرانفروشان نان سنتی خبر داد و اظهار کرد: به هیچ وجه کسی حق افزایش قیمت نان سنتی را ندارد.

وی افزایش قیمت نان سنتی را غیر قانونی دانست و افزود: تعزیرات حکومتی به شدت با گرانفروشی نان سنتی مقابله می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ادامه داد: به نانوایان متخلف هشدار می دهیم که در صورت مشاهده گرانفروشی از سوی گشت های مشترک تعزیرات حکومتی پلمب واحد صنفی و قطع سهمیه آرد در انتظارشان خواهد بود.

امینی، پرداخت یارانه را اقدام دولت برای جلوگیری از قاچاق آرد به خارج از کشور دانست و عنوان کرد: یارانه آرد باید در اختیار مردم در داخل کشور قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه هر کیسه آرد یارانه ای که به قیمت ۴۰ هزار تومان در داخل کشور توزیع می شود، سر از مبادی مرزی در می آورد و به قیمت هر کیسه ۸۰۰ هزار تا یک میلیون تومان فروخته می شود لذا باید یارانه را سر سفره مردم ببریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین از افزایش اختیارات سازمان تعزیرات حکومتی برای مقابله موثر با پدیده‌های بی‌ثبات‌کننده بازار خبر داد و گفت: هماهنگی همه دستگاه ها و اقناع‌سازی افکار عمومی از سوی مسئولان و رسانه‌ها برای اجرای دقیق طرح مردمی سازی یارانه ضرورت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه