فرماندار تالش: معلمان فرماندهان خط مقدم در جبهه علم و دانش هستند

“کیاعاشوری” فرماندار تالش، معلمان را مروج فرهنگ علم و دانش در جامعه دانست و گفت: نبرد امروز نبرد علم است و معلمین فرماندهان خط مقدم این نبرد هستند.

فرماندار تالش: معلمان فرماندهان خط مقدم در جبهه علم و دانش هستند

به گزارش هشت دی، “کیاعاشوری” فرماندار تالش در همایش تجلیل از معلمان برتر این شهرستان که به مناسبت گرامیداشت سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و تکریم مقام شامخ معلم برگزار شد با تبریک آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم و تقارن این روز با شهادت استاد متفکر مرتضی مطهری افزود: نبرد امروز نبرد علم است و معلمین فرماندهان خط مقدم این نبرد هستند.

فرماندر تالش معلمان را مروج فرهنگ علم و دانش در جامعه دانست و تصریح کرد: معلم می بایست با رفتار خوب قله های از فضیلت ها و علم را در جامعه جاری و ساری کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش معلمی را شغل انبیا خطاب و خاطر نشان کرد: میدان امروز با توجه به رشد فناوری و علم صحنه نبرد از فیزیکی به صحنه عقاید، دانش و باور ها تغییر کرده و معلمین فرماندهان این نبرد در خط مقدم می باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان اینکه هدف دشمن حمله به ماهیت و درصدد تسخیر ذهن جواناهاییست که دوران سخت انقلاب را ندیده اند،خاطر نشان کرد: معلمین وظیفه دارند داشته های پرعظمت ۸ سال دفاع مقدس که شناسنامه این ملت می باشد ، به عنوان الگو به نسل های جوان انقلاب نشان دهند.

عاشوری وظیفه معلم را به محیط مدرسه محدود نکرده و گفت محدوده مخاطبان معلم به چارچوب مدرسه منتهی نمی شود و معلم الگوی اخلاق تمام جامعه است .

وی با تأکید بر ارج گذاشتن به مقام معلمان و احترام به آنان افزود: معلمان در طول دوران سخت کرونا با تمام وجود با حداقل امکانات نگذاشتند بحث علم و دانش در جامعه مغفول بماند و این تلاش قابل تقدیر و حفظ فرهنگ اصیل و ارزشمند احترام به معلمان باید در جامعه نهادینه شود.

در پایان مراسم از معلمان نمونه شهرستانی و خیرین مدرسه ساز تالش با اهدای لوح توسط مسئولین تقدیر بعمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه