رزمایش سیاسی نعمت ولایت در بیش از ۸۰ مسجد رشت

مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه‌های سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: رزمایش سیاسی و نشست‌های روشنگری در بیش از ۸۰ مسجد هدف شهرستان رشت برگزار می‌شود.

رزمایش سیاسی نعمت ولایت در بیش از ۸۰ مسجد رشت

به گزارش ۸دی، مسئول سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه رمضان تقوای مومن به میزان بالایی تقویت می‌شود و لازم است تا در این ماه از هرگونه گناه پرهیز شود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای تمرین بندگی است، افزود: ماه رمضان فرصتی بی‌بدیل برای توبه، طهارت، خلوص و توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی تقوا است.

سید صادق آقازاده با اشاره به برنامه‌های سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت در ایام ماه مبارک رمضان گفت: رزمایش سیاسی و نشست‌های روشنگری در بیش از ۸۰ مسجد هدف شهرستان رشت برگزار می‌شود. جامعه هدف این نشست ها جوانان و نوجوانان هستند لذا حضور در مدارس و دانشگاه‌ها برای نشست های روشنگری و بصیرت افزایی از دیگر برنامه‌های سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت می باشد.

این مسئول با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی در زمینه روز جهانی قدس نیز بیان کرد: به جرات می‌توان گفت رژیم‌صهیونیستی امروز در شکننده‌ترین و متزلزل‌ترین شرایط خود قرار دارد و این شکنندگی را ساکنان سرزمین اشغالی کاملا احساس کرده‌اند تا آنجایی که صدای خود صهیونیست‌ها را نیز در آورده است و این خشم آنها بعد از روز قدس نیز چندین برابر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه