۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در مناطق روستایی کشور ساخته می شود

رئیس بنیاد علوی کشور در املش گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در مدت ۲ سال ساخته می‌شود.

۲۰ هزار واحد مسکن محرومان در مناطق روستایی کشور ساخته می شود

به گزارش ۸دی،وحید خاوه‌ای امروز در حاشیه مراسم آغاز ساخت مسکن محرومان در روستای ییلاقی لرود دهستان سمام بخش رانکوه شهرستان املش گفت: از مهمترین برنامه‌های بنیاد علوی در کنار مسائل فرهنگی و آموزشی و اشتغال مناطق محروم، تأمین مسکن محرومان است.

به گفته او، در برنامه‌ای ۲ ساله و در تفاهمی مشترک با بنیاد مسکن ۲۰ هزار واحد و با کمیته امداد ۱۰ هزار واحد و با بهزیستی ۱۸ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان کشور ساخته می‌شود.

رئیس بنیاد علوی کشور گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد به بهزیستی تحویل داده شد، بقیه هم تا ۲ سال آینده برای خانواده‌های دارای ۲ معلول یا بیشتر و بدون مسکن مناسب تحویل داده می‌شود.

خاوه‌ای گفت: بنیاد علوی کشور در کاری مشترک با وزارت آموزش و پرورش تعهد دارد در مدت ۲ سال ۶۰۰ کلاس درس را آماده و به این وزارتخانه تحویل دهد و یک مرکز درمان هم در لوندویل ایجاد کند که منتظر تأیید نهایی دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

او شهرستان املش را به عنوان منطقه هدف پیشرفت و آبادانی از سوی بنیاد علوی اعلام کرد و گفت: با توجه به تخریب راه ارتباطی مناطق ییلاقی این شهرستان بر اثر رفت و آمد کامیون‌های حامل سیمان دیلمان، پس از بررسی کارشناسان بنیاد علوی و راه و شهرسازی، وضعیت نامطلوب فعلی راه مناطق ییلاقی املش ساماندهی اساسی می‌شود.

بر اساس اعلام رئیس بنیاد علوی کشور، در تفاهم نامه بین این بنیاد و کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن گیلان ۷۶۳ واحد مسکن برای محرومان املش و تالش ساخته می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه