اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان برگزار می‌شود

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به شرکت ۲۷ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با تجلیل از برگزیدگان در تالار مرکزی رشت برگزار می شود.

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش ۸دی،پریسا کرمی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار کرد: این جشنواره قالب برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی از اردیبهشت ماه سال گذشته و با معرفی شش عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» برگزار شد، افزود: معرفی سبک و سیره زندگی امام رضا (ع) از موضوعات جشنواره امسال بود.

مدیر کل کتابخانه های عمومی گیلان ادامه داد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت گسترده و استقبال خوب علاقمندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی در استان گیلان، اضافه کرد: بیش از ۲۷ هزار گیلانی در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

کرمی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از برگزیدگان این دوره از جشنواره در رده‌های سنی مختلف تجلیل می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه