پایان کار شرکت هرمی در چاف و چمخاله

فرمانده انتظامی گیلان از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۰ نفر از اعضای این باند در شهر چاف و چمخاله شهرستان لنگرود خبر داد.

پایان کار شرکت هرمی در چاف و چمخاله

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به این که معمولا سرگروه‌ های شرکت‌ های هرمی با وعده‌ دادن پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به ویژه جوانان در این شبکه‌ ها اقدام می‌کنند، اظهار کرد: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد عده‌‎ای با سوء استفاده از عدم آگاهی افراد برای کسب منافع اقتصادی نامشروع و غیرقانونی خود، امنیت اقتصادی جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه از دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان لنگرود و بررسی موضوع توسط پلیس خبر داد و افزود: ماموران کلانتری ۱۳چاف و چمخاله با اقدامات فنی و نامحسوس ضمن اطمینان از صحت موضوع، محل فعالیت اعضای این باند را در یک خانه ویلایی در سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی کردند.

سردار”عزیزاله ملکی” با بیان اینکه پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۰ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کرد، گفت: ۲۹ جلد کتاب جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌ های هرمی نیز از این مکان کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی اشاره و بیان کرد: با توجه به هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه