مدیر کل کمیته امداد گیلان:

۶۰ مرکز “اطعام مهدوی” ماه رمضان در گیلان راه اندازی می شود

مدیر کل کمیته امداد گیلان از توزیع بیش از ۴۰ هزار سبد معیشتی در ماه رمضان امسال خبرداد و گفت: همزمان با ماه رمضان ۶۰ مرکز اطعام مهدوی در گیلان راه اندازی می شود.

۶۰ مرکز “اطعام مهدوی” ماه رمضان در گیلان راه اندازی می شود

به گزارش ۸دی،عباس اهرابی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد گیلان برای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این برنامه‌ها در سه بخش تأمین اطعام مهدوی، افطاری ساده و سبد کالا، حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین، و دریافت کفارات و زکات فطریه انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه امسال هم همانند ادوار گذشته غذای گرم و افطاری ساده با رعایت تمامی نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و بین مددجویان توزیع می‌شود، افزود: این طرح در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب و در چهارچوب راهبرد بخشش ایرانیان و به منظور هدایت کمک‌های مؤمنانه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده ۶۰۰ هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده در قالب پویش مردمی «اطعام مهدوی» با کمک خیران بین نیازمندان گیلانی توزیع شود، ادامه داد: تأمین بسته‌های معیشتی برای خانوارهای نیازمند از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است.

اهرابی اضافه کرد: پیش بینی شده در ماه رمضان امسال بیش از ۴۰ هزار سبد معیشتی حاوی اقلام غذایی مورد نیاز خانوارها توسط نیکوکاران تأمین و توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، اضافه کرد: خیران در ماه مبارک رمضان سال گذشته حدود ۲۴ میلیارد تومان مشارکت کردند.

وی در ادامه با تأکید بر هم افزایی سایر نهادها و مجموعه‌های جهادی، تصریح کرد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت تمامی امدادگران، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز خیریه یک بار دیگر سنت حسنه مواسات و همدلی را به نمایش بگذاریم.

اهرابی، یکی دیگر از برنامه‌های مهم در این ماه را جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین استان عنوان کرد و گفت: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۰۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا تماس با شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰ و یا ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان افزود: مردم نیک اندیش و خیر استان می‌توانند به منظور مشارکت در این طرح بدون مراجعه حضوری، نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی، واریز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه