فرمانده کل ارتش در لنگرود مطرح کرد

نحوه شهادت شهید املاکی جلوه ای از ایثار مثال زدنی است/ رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغازی در تشکیل تمدن نوین اسلامی است، بیان کرد: هزاران جوان همانند سردار شهید املاکی قد برافراشتند تا جمهوری اسلامی تداوم داشته باشد و امروز  اسلام ناب به عنوان قطب بزرگ جهانی مطرح شده است.

نحوه شهادت شهید املاکی جلوه ای از ایثار مثال زدنی است/ رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال

به گزارش هشت دی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره سردار قهرمان شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود، اظهار کرد: نحوه شهادت شهید املاکی جلوه ای از ایثار است.

ایران از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است

وی با بیان اینکه ایران از قدرت منطقه ای به قدرت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: راه اسلام، قرآن، عظمت، عزت، سعادت و روسفیدی به برکت راه و خون شهیدان است که امروز ایران اسلامی در چشم دوست و دشمن به عزت ستوده می شود و این نتیجه ایثار و خون شهیدان است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انقلاب اسلامی آغازی در تشکیل تمدن نوین اسلامی است، بیان کرد: هزاران جوان همانند شهید املاکی قد برافراشتند تا جمهوری اسلامی تداوم داشته باشد و امروز  اسلام ناب به عنوان قطب بزرگ جهانی مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب هم جوانان باید پیشرو باشند، گفت: جوانان مومن انقلابی در صف اول زمینه سازی ظهور قرار دارند و اندیشه انتظار موجب استقامت و پایداری در برابر فشارها و سختی ها می شود.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اتاق های فکر و گروه های تبلیغاتی و صداهای مسموم شیطان، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که  امید را در دل مردم کمرنگ کنند این در حالی است که ریشه ای ترین جهاد در گام دوم انقلاب جلوگیری از یاس و ناامیدی است.

در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم

وی با بیان اینکه جوان منتظر ساکن و ساکت نمی ماند و فعالیت ها را در جهت زمینه سازی انجام و این نگاه تمدنی است، بیان کرد: ما مسیر سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم، نظام‌جمهوری اسلامی به دست با کفایت حضرت روح الله بنا نهاده شد و در این فرایند تمدنی در نقطه حساسی از تاریخ قرار داریم و رهبری هم مربی آماده سازی جامعه برای ظهور موعود است.

رژیم صهیونیستی در حال اضمحلال است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرموده ی رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و راه آنان اضمحلال است و اگر  کوچک ترین خطایی کند عمرش کوتاه تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر قدرت بزرگی بخواهد  دست از پا خطا کند از جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی خواهد خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه